dc.contributor.author |
Барановська, Лариса Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-22T13:36:15Z |
|
dc.date.available |
2021-02-22T13:36:15Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Барановська Л. М. Корекція пізнавальних процесів у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Лариса Михайлівна Барановська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 100 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4505 |
|
dc.description.abstract |
В умовах сьогодення провідне місце у теорії і практиці корекційної освіти відводиться корекційній спрямованості навчально–виховного процесу. Спеціальне завдання освітнього закладу для дітей з інтелектуальними порушеннями – це корекція вад їх психофізичного розвитку. Важливим для розуміння шляхів його розглядання є теоретичне положення Л.С. Виготського про принципову можливість розвитку таких дітей завдяки формуванню у них вищих психічних функцій, соціальних за походженням і регульованих свідомістю. Мета дослідження – з’ясувати теоретичні положення проблеми розвитку та корекції психічних пізнавальних процесів дітей з типовим розвитком та інтелектуальними порушеннями. Об’єкт дослідження – розвиток психічних пізнавальних процесів молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Предмет дослідження – корекція психічних пізнавальних процесів (увага, пам’ять, мислення) молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекція пізнавальних процесів у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |