Abstract:
В умовах сьогодення провідне місце у теорії і практиці корекційної освіти відводиться корекційній спрямованості навчально–виховного процесу. Спеціальне завдання освітнього закладу для дітей з інтелектуальними порушеннями – це корекція вад їх психофізичного розвитку. Важливим для розуміння шляхів його розглядання є теоретичне положення Л.С. Виготського про принципову можливість розвитку таких дітей завдяки формуванню у них вищих психічних функцій, соціальних за походженням і регульованих свідомістю. Мета дослідження – з’ясувати теоретичні положення проблеми розвитку та корекції психічних пізнавальних процесів дітей з типовим розвитком та інтелектуальними порушеннями. Об’єкт дослідження – розвиток психічних пізнавальних процесів молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Предмет дослідження – корекція психічних пізнавальних процесів (увага, пам’ять, мислення) молодших школярів з інтелектуальними порушеннями.