Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кучер, Марина Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-22T13:39:12Z | |
dc.date.available | 2021-02-22T13:39:12Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кучер М. П. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення засобами прийменникових конструкцій: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Петрівна Кучер. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4506 | |
dc.description.abstract | Мовленнєва компетенція вважається однією з основних у системі мовних знань, умінь і навичок, необхідних молодшим школярам, у тому числі й з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ), що визначають здатність користуватися усним і писемним літературним мовленням. Від того, як молодші школярі із ТПМ усвідомлюють різні граматичні категорії, у тому числі прийменники, залежить рівень їхнього подальшого володіння українською мовою й засвоєння інших шкільних предметів, оскільки для них українська мова - це мова навчання. Мета дослідження полягає в розробці, науковому обґрунтуванні, методичної системи, спрямованої на формування в молодших школярів із ТПМ комунікативно-мовленнєвих умінь засобом прийменникових конструкцій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативно-мовленнєвих умінь у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення засобами прийменникових конструкцій | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |