dc.contributor.author |
Чухліб, Ольга Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-23T07:05:24Z |
|
dc.date.available |
2021-02-23T07:05:24Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Чухліб О. Р. Формування змістового компоненту читацької діяльності в молодших школярів із ЗНМ: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Русланівна Чухліб. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4512 |
|
dc.description.abstract |
Важливим напрямком у вивченні змістового компоненту читання у дітей з порушеннями мовлення є розробка превентивного впливу. Особлива увага приділяється особливостям і варіантів можливих порушень у розвитку основ читацької компетентності - здатності перетворювати зміст тексту в зміст особистого досвіду читача. Наше дослідження спрямоване на вивчення особливостей становлення читацької діяльності дітей з порушенням мовлення – оволодіння практичними навичками перцептивно-змістової обробки тексту при переході до самостійного читання. На даному етапі в учнів із ЗНМ можливе виникнення труднощів, обумовлених їх мовленнєвими та когнітивними особливостями. Це дозволяє говорити про необхідність створення спеціальних умов для попередження порушень перцептивно-змістової обробки текстів, і одним із завдань пропедевтичного впливу має стати цілеспрямоване формування навичок роботи з текстом на предметно-денотативному, лінгвістичному та концептуально-оціночному рівнях. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні та розробці змісту логопедичної роботи з формування змістового компоненту читацької діяльності молодших школярів із ЗНМ, інтегрованих в загальноосвітній процес. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування змістового компоненту читацької діяльності в молодших школярів із ЗНМ |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |