Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чухліб, Ольга Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-23T07:05:24Z | |
dc.date.available | 2021-02-23T07:05:24Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Чухліб О. Р. Формування змістового компоненту читацької діяльності в молодших школярів із ЗНМ: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Русланівна Чухліб. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4512 | |
dc.description.abstract | Важливим напрямком у вивченні змістового компоненту читання у дітей з порушеннями мовлення є розробка превентивного впливу. Особлива увага приділяється особливостям і варіантів можливих порушень у розвитку основ читацької компетентності - здатності перетворювати зміст тексту в зміст особистого досвіду читача. Наше дослідження спрямоване на вивчення особливостей становлення читацької діяльності дітей з порушенням мовлення – оволодіння практичними навичками перцептивно-змістової обробки тексту при переході до самостійного читання. На даному етапі в учнів із ЗНМ можливе виникнення труднощів, обумовлених їх мовленнєвими та когнітивними особливостями. Це дозволяє говорити про необхідність створення спеціальних умов для попередження порушень перцептивно-змістової обробки текстів, і одним із завдань пропедевтичного впливу має стати цілеспрямоване формування навичок роботи з текстом на предметно-денотативному, лінгвістичному та концептуально-оціночному рівнях. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні та розробці змісту логопедичної роботи з формування змістового компоненту читацької діяльності молодших школярів із ЗНМ, інтегрованих в загальноосвітній процес. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування змістового компоненту читацької діяльності в молодших школярів із ЗНМ | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |