Репозиторий Dspace

Формування змістового компоненту читацької діяльності в молодших школярів із ЗНМ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чухліб, Ольга Русланівна
dc.date.accessioned 2021-02-23T07:05:24Z
dc.date.available 2021-02-23T07:05:24Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Чухліб О. Р. Формування змістового компоненту читацької діяльності в молодших школярів із ЗНМ: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Русланівна Чухліб. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4512
dc.description.abstract Важливим напрямком у вивченні змістового компоненту читання у дітей з порушеннями мовлення є розробка превентивного впливу. Особлива увага приділяється особливостям і варіантів можливих порушень у розвитку основ читацької компетентності - здатності перетворювати зміст тексту в зміст особистого досвіду читача. Наше дослідження спрямоване на вивчення особливостей становлення читацької діяльності дітей з порушенням мовлення – оволодіння практичними навичками перцептивно-змістової обробки тексту при переході до самостійного читання. На даному етапі в учнів із ЗНМ можливе виникнення труднощів, обумовлених їх мовленнєвими та когнітивними особливостями. Це дозволяє говорити про необхідність створення спеціальних умов для попередження порушень перцептивно-змістової обробки текстів, і одним із завдань пропедевтичного впливу має стати цілеспрямоване формування навичок роботи з текстом на предметно-денотативному, лінгвістичному та концептуально-оціночному рівнях. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні та розробці змісту логопедичної роботи з формування змістового компоненту читацької діяльності молодших школярів із ЗНМ, інтегрованих в загальноосвітній процес. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування змістового компоненту читацької діяльності в молодших школярів із ЗНМ uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись