dc.contributor.author |
Соколовська, Алла Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-23T07:13:47Z |
|
dc.date.available |
2021-02-23T07:13:47Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Соколовська А. В. Формування основ екологічної культури у молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Алла Володимирівна Соколовська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 77 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4514 |
|
dc.description.abstract |
В останнє десятиріччя в багатьох країнах світу, в тому числі і в Україні, велика увага приділяється проблемі формування екологічної культури особистості підростаючого покоління. Розробляються нові наукові концепції, приймаються нормативні документи, в яких відображено значення екологічної культури, виховання та освіти, необхідність забезпечення безперервності даного процесу в різних освітніх установах. В Україні вживаються заходи щодо включення екологічної освіти в число обов'язкових навчальних предметів освітніх установ системи загальної і спеціальної освіти, передбачаючи розробку відповідних державних освітніх стандартів і навчально-методичних посібників. У зв'язку з цим особливої актуальності набуває необхідність забезпечення учнів з порушеннями інтелекту базовими екологічними знаннями, вміннями і навичками, необхідними для усвідомленого поведінки в навколишньому середовищі, однак теоретичні та прикладні аспекти даної проблеми в спеціальній педагогіці розроблені недостатньо. Мета дослідження: виявити і обґрунтувати науково-теоретичні та педагогічні умови процесу формування екологічної культури в спеціальних школах і розробити методичну систему заходів, спрямованих на підвищення ефективності даного процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування основ екологічної культури у молодших школярів з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |