Abstract:
Одним із завдань навчання студента є не лише отримання необхідних знань та професійних навичок, а й розвиток особистісних навичок та умінь, які сприятимуть кращому розумінню отриманих знань під час навчання та використання їх у професійній діяльності. У більшості випадків, у закладах вищої освіти, формуються і цінуються академічні компетентності або академічний інтелект, будучи переконаними, що саме це гарантує високу продуктивність і успіх у майбутній професійній діяльності, а що стосується емоційної компетентності або емоційного інтелекту, то це завжди залишалось вторинним, незначним. Високий емоційний інтелект для психолога, є саме одним з тих аспектів, які позитивно впливають на навчання та на професійну діяльність в подальшому. Відповідно, є досить важливим для майбутніх психологів, уміти розвивати власний емоційний інтелект, під час підготовки до професійної діяльності. Необхідність розвитку емоційного інтелекту у студентів-психологів обумовлена тим, що він поєднує в собі здатність особистості до ефективного спілкування за рахунок розуміння емоцій оточення і вміння підлаштовуватися під їхній емоційний стан. Метa: науково обґрунтувати та емпірично дослідити особливості розвитку емоційного інтелекту у студентів-психологів під час навчання.