Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ченківська, Євгена Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T07:23:20Z | |
dc.date.available | 2021-03-12T07:23:20Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Ченківська Є. І. Формування навичок спілкування у старших дошкільників з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Євгена Іванівна Ченківська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4788 | |
dc.description.abstract | Спілкування як об'єкт наукового знання має багато трактувань. У вітчизняній педагогіці і психології поширене розуміння спілкування як комунікативної діяльності, що здійснюється за допомогою мови та мовлення, ця діяльність набуває специфічні особливості і позначається як навички спілкування та визначається навичками спілкування. Саме навички спілкування та навички спілкування є найбільш універсальною і поширеною в людському суспільстві формою спілкування (Н. Жинкин, А. Леонтьєв та ін.), що визначає значимість її формування у дітей в процесі цілеспрямованої педагогічної діяльності. У дітей із порушеннями інтелекту у різній формі й у різному ступені проявляється порушення комунікативних навичок. У цьому контексті загальною рисою для таких дітей є відсутність мотивації до спілкування, невміння орієнтуватися у ситуації взагалі або вузькоситуативно з допомогою дорослого, розлади поведінки, труднощі у контактах, підвищена емоційна стомлюваність. Це вимагає цілеспрямованого процесу формування навичок спілкування та застосовувати їх на практиці. Крім цього, саме спілкування є дієвим засобом закріплення нових мовленнєвих умінь і навичок, розвитку зв’язного мовлення у дітей з порушеннями інтелекту. Мета дослідження полягає у розробці методичних рекомендацій щодо формування навичок спілкування у старших дошкільників з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування навичок спілкування у старших дошкільників з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |