dc.contributor.author |
Куйбєда, Олена Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-23T14:51:14Z |
|
dc.date.available |
2021-03-23T14:51:14Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Куйбєда О. О. Особливості невербальної поведінки лідерів учнівського колективу: магістерська роб.: 053 Психологія / Олена Олександрівна Куйбєда. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 132 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4943 |
|
dc.description.abstract |
Вагомість та актуальність вивчення невербальної поведінки лідерів в учнівських колективах визначається насамперед тим, що лідерство являє собою один із найбільш значущих факторів групової інтеграції, які сприяють досягненню групових цілей із найбільшим ефектом. Будь-який учнівський колектив функціонуватиме значно ефективніше (як у навчально-організаційному, так і соціально-психологічному аспекті), якщо вчитель у своїй педагогічній діяльності спиратиметься на допомогу учнів-лідерів. Також лідери можуть виступати також як дезорганізатори, тому педагог повинен вміти їх виявляти та коригувати їх діяльність. І саме знання особливостей невербальної поведінки таких учнів допоможе педагогу вчасно виявити їх у класі. Мета дослідження – виявити специфічні особливості невербальної поведінки лідерів учнівського колективу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості невербальної поведінки лідерів учнівського колективу |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |