Abstract:
Сьогодення демонструє підвищений інтерес дослідників до особливостей особистості, які б прогнозували її успішність у будь-якій діяльності (навчальна, управлінська, професійна та ін.) зумовлена потребою у кваліфікованих кадрах. Якими повинні бути особливості особистості, щоб підвищувалася ефективність роботи організацій, щоб людина була затребувана і відчувала задоволення від реалізації себе у діяльності, ці та інші питання потребують відповідей. Поряд із пошуком себе у цьому світі, кожен бажає він того чи ні, але перебуває у вирії соціально-політичних подій, а, тому слід вміти реагувати на зміни у державному регулюванні, на власні переживання та переживання інших щодо власного майбутнього, дій уряду та ін. Все це актуалізує дослідження інтелектуальних та емоційних особливостей людини, зокрема загального та емоційного інтелекту. Мета дослідження полягає у визначенні ролі емоційного та загального інтелекту у забезпеченні успішності навчальної діяльності студентів.