dc.contributor.author |
Красилюк, Альона Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T11:55:46Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T11:55:46Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Красилюк А. І. Особливості формування класного колективу учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Альона Іванівна Красилюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 68 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4958 |
|
dc.description.abstract |
У Концепції Нової української школи однією з основних компетентностей, яка має бути сформована в учня, є соціальна, що передбачає вміння працювати з іншими, ефективно брати участь у громадському житті, попереджувати і розв’язувати конфлікти та ін. Формування цієї компетентності передбачає розвиток колективної взаємодії учнів.Гармонійний розвиток особистості відбувається у взаємодії з іншими людьми, у процесі спілкування, спільної діяльності. Навчання дітей з інтелектуальними порушеннями у закладі освіти передбачає перебування у колективі, який має вагомий вплив на розвиток особистості. Тому формування учнівського колективу є пріоритетним завданням спеціального закладу загальної середньої освіти. Мета дослідження – розробити програму тренінгу формування класного колективу учнів інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування класного колективу учнів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |