Abstract:
У Концепції Нової української школи однією з основних компетентностей, яка має бути сформована в учня, є соціальна, що передбачає вміння працювати з іншими, ефективно брати участь у громадському житті, попереджувати і розв’язувати конфлікти та ін. Формування цієї компетентності передбачає розвиток колективної взаємодії учнів.Гармонійний розвиток особистості відбувається у взаємодії з іншими людьми, у процесі спілкування, спільної діяльності. Навчання дітей з інтелектуальними порушеннями у закладі освіти передбачає перебування у колективі, який має вагомий вплив на розвиток особистості. Тому формування учнівського колективу є пріоритетним завданням спеціального закладу загальної середньої освіти. Мета дослідження – розробити програму тренінгу формування класного колективу учнів інтелектуальними порушеннями.