dc.contributor.author |
Куц, Олена Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T11:59:17Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T11:59:17Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Куц О. В. Формування мотивації досягнення успіху в учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховній діяльності: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Вікторівна Куц. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4959 |
|
dc.description.abstract |
Навчання учнів передбачає не лише формування системи знань та вмінь, а й сприяння розвитку особистості дітей, мотивації навчання та досягнення успіху. Мотивація є важливою умовою розвитку особистості учня. Позитивна мотивація навчання та високий рівень мотивації досягнення успіху забезпечують ефективність навчального процесу та сприяють успішності учнів. Завдання закладів освіти є формування в учнів стійке бажання, інтерес та потребу досягати успіхів, бути успішним у навчанні та житті. Особливо актуальним це є у роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями, які характеризуються низькою пізнавальною активністю та потребують постійного стимулювання. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формування мотивації досягнення успіху у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховній діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування мотивації досягнення успіху в учнів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховній діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |