Аннотации:
Навчання учнів передбачає не лише формування системи знань та вмінь, а й сприяння розвитку особистості дітей, мотивації навчання та досягнення успіху. Мотивація є важливою умовою розвитку особистості учня. Позитивна мотивація навчання та високий рівень мотивації досягнення успіху забезпечують ефективність навчального процесу та сприяють успішності учнів. Завдання закладів освіти є формування в учнів стійке бажання, інтерес та потребу досягати успіхів, бути успішним у навчанні та житті. Особливо актуальним це є у роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями, які характеризуються низькою пізнавальною активністю та потребують постійного стимулювання. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формування мотивації досягнення успіху у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями у навчально-виховній діяльності.