Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кушнір, Юлія Андріївна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T12:16:44Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T12:16:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Кушнір Ю. А. Підготовка батьків до сімейного виховання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Андріївна Кушнір. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4961 | |
dc.description.abstract | Серед усіх соціальних інститутів, які впливають на розвиток особистості, сім’я відіграє особливу роль. Сім’я є природним середовищем первинної соціалізації дитини, джерелом її матеріальної та емоційної підтримки, засобом збереження і передання культурних цінностей від покоління до покоління. Саме в сім’ї формуються життєві та моральні цінності дитини, ставлення до себе й до інших, закладаються передумови подальшого дорослого життя. Вчені одноголосно наголошують, що значних успіхів у соціалізації дитини з особливими освітніми потребами може бути досягнуто лише за активної участі в цьому процесі сім’ї, і в першу чергу батьків. В зв’язку з цим, проблема підготовки сім’ї до виховання дитини з інтелектуальними порушеннями є однією з найактуальніших у корекційній психопедагогіці. Мета дослідження – визначити та апробувати форми та методи підготовки батьків до сімейного виховання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Підготовка батьків до сімейного виховання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |