Abstract:
Серед усіх соціальних інститутів, які впливають на розвиток особистості, сім’я відіграє особливу роль. Сім’я є природним середовищем первинної соціалізації дитини, джерелом її матеріальної та емоційної підтримки, засобом збереження і передання культурних цінностей від покоління до покоління. Саме в сім’ї формуються життєві та моральні цінності дитини, ставлення до себе й до інших, закладаються передумови подальшого дорослого життя. Вчені одноголосно наголошують, що значних успіхів у соціалізації дитини з особливими освітніми потребами може бути досягнуто лише за активної участі в цьому процесі сім’ї, і в першу чергу батьків. В зв’язку з цим, проблема підготовки сім’ї до виховання дитини з інтелектуальними порушеннями є однією з найактуальніших у корекційній психопедагогіці. Мета дослідження – визначити та апробувати форми та методи підготовки батьків до сімейного виховання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності.