dc.contributor.author |
Мельник, Рита Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T12:22:54Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T12:22:54Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Мельник Р. О. Особливості професійного розвитку корекційного педагога: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Рита Олександрівна Мельник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4962 |
|
dc.description.abstract |
Ефективна реалізація завдань навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами безпосередньо залежить від раціонально організованого навчально-виховного процесу, творчості та креативності корекційних педагогів. Високий рівень професійної компетентності та сформована готовність до професійного розвитку є вагомою умовою освіти дітей з особливими освітніми потребами. Корекційний педагог постійно повинен підвищувати рівень професійної компетентності з метою професійного та особистісного розвитку. Удосконалення навчально-виховної та корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами потребує оновлення методів та технологій, впровадження яких має здійснювати педагог відкритий до інновацій, готовий вносити зміни у свою діяльність. Тому проблема професійного розвитку корекційного педагога є актуальною у спеціальній освіті. Мета дослідження – розробити програму тренінгу професійного розвитку корекційних педагогів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості професійного розвитку корекційного педагога |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |