Аннотации:
Ефективна реалізація завдань навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами безпосередньо залежить від раціонально організованого навчально-виховного процесу, творчості та креативності корекційних педагогів. Високий рівень професійної компетентності та сформована готовність до професійного розвитку є вагомою умовою освіти дітей з особливими освітніми потребами. Корекційний педагог постійно повинен підвищувати рівень професійної компетентності з метою професійного та особистісного розвитку. Удосконалення навчально-виховної та корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами потребує оновлення методів та технологій, впровадження яких має здійснювати педагог відкритий до інновацій, готовий вносити зміни у свою діяльність. Тому проблема професійного розвитку корекційного педагога є актуальною у спеціальній освіті. Мета дослідження – розробити програму тренінгу професійного розвитку корекційних педагогів.