ElarK-PNU

Реалізація індивідуального підходу до дітей із ЗПР в інклюзивному навчанні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Саврук, Галина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-03-24T12:46:56Z
dc.date.available 2021-03-24T12:46:56Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Саврук Г. А. Реалізація індивідуального підходу до дітей із ЗПР в інклюзивному навчанні: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Галина Анатоліївна Саврук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4967
dc.description.abstract У дослідженнях останніх років відмічається тривожна тенденція зростання кількості дітей з порушеннями фізичного та психічного здоров'я, які зумовлюються біологічними, екологічними, соціально-психологічними та іншими чинниками, а також їх поєднанням. Значну частину серед цих дітей займають діти із затримкою психічного розвитку (далі – ЗПР), яких стає дедалі більше. На сьогоднішній день всі діти із ЗПР навчаються в умовах загальної середньої освіти, тому педагоги мають володіти хоча б елементарними знаннями про їхні особливості психофізичного розвитку і враховувати їх у навчанні й вихованні цієї категорії учнів. Педагоги класів з інклюзивним навчанням мають розуміти, що ефективність навчання учнів залежить від того, наскільки їм вдасться врахувати індивідуально-психологічні можливості кожного з них і створити відповідні умови. Здійснювати індивідуальний підхід у освітньому процесі ‒ означає, працюючи з цілим класом, орієнтуватись на кожну дитину окремо (на її індивідуальні якості). Він передбачає, що при доборі прийомів, засобів, темпу навчання враховуються індивідуальні особливості учнів та рівень розвитку їхніх здібностей, та здійснюється в умовах колективної роботи класу в межах однакових завдань та одного і того ж змісту навчання. Тобто всі учні повинні оволодіти знаннями, вміннями й навичками, які визначені програмою. Мета роботи – розробити методичне забезпечення формування готовності педагогів до реалізації індивідуального підходу до дітей із ЗПР в умовах інклюзивного навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Реалізація індивідуального підходу до дітей із ЗПР в інклюзивному навчанні uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу