Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Аксюк, Руслана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T09:52:57Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T09:52:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Аксюк Р. В. Особливості формування мовлення та засобів спілкування у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Руслана Василівна Аксюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 119 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4975 | |
dc.description.abstract | Одним з основних напрямків роботи будь-якого закладу дошкільного навчання є формування у дітей комунікативної компетентності як здатності вирішувати вербальними засобами актуальні для них життєві завдання в побутовому, навчальному та культурному житті. Далеко не у всіх дітей засоби вербальної комунікації формуються спонтанно, багатьом з них потрібно логопедична допомога, в рамках якої проводиться цілеспрямована робота по формуванню лексичних, граматичних і фонетико-фонематичних засобів мовного спілкування. Найбільш яскраво виражені труднощі формування засобів мовного спілкування проявляються при недорозвитку мовлення, яке спостерігається і розглядається в якості основного симптому або одного із симптомів таких поширених форм порушеного розвитку дитини, як загальне недорозвинення мови (ЗНМ) і затримка психічного розвитку (ЗПР). Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально визначити особливості формування мовлення та засобів спілкування у дітей дошкільного віку з загальним недорозвитком мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування мовлення та засобів спілкування у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |