dc.contributor.author |
Бобишева, Ірина Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-25T09:58:01Z |
|
dc.date.available |
2021-03-25T09:58:01Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Бобишева І. І. Сенсорна інтеграція як засіб корекції мовлення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Ігорівна Бобишева. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4976 |
|
dc.description.abstract |
Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку з порушенням мовлення відрізняється якісним своєрідністю. У дітей зір і слух фізіологічно збережені, однак процес сприймання, який є компонентом сенсорного розвитку, дещо ускладнений - знижений його темп, звужений обсяг, недостатня точність сприймання (зорового, слухового, тактильно-рухового). Знижена швидкість виконання перцептивних операцій. Утруднена орієнтовно-дослідницька діяльність, спрямована на дослідження властивостей і якостей предметів. Необхідна більша кількість практичних проб і примірювання при вирішенні наочно-практичних завдань. Мета дослідження: розробка методики формування у дошкільників з порушенням мовлення знань про предмети навколишнього середовища засобами сенсорної інтеграції та апробація її на практиці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Сенсорна інтеграція як засіб корекції мовлення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |