Abstract:
Сенсорний розвиток дітей дошкільного віку з порушенням мовлення відрізняється якісним своєрідністю. У дітей зір і слух фізіологічно збережені, однак процес сприймання, який є компонентом сенсорного розвитку, дещо ускладнений - знижений його темп, звужений обсяг, недостатня точність сприймання (зорового, слухового, тактильно-рухового). Знижена швидкість виконання перцептивних операцій. Утруднена орієнтовно-дослідницька діяльність, спрямована на дослідження властивостей і якостей предметів. Необхідна більша кількість практичних проб і примірювання при вирішенні наочно-практичних завдань. Мета дослідження: розробка методики формування у дошкільників з порушенням мовлення знань про предмети навколишнього середовища засобами сенсорної інтеграції та апробація її на практиці.