DSpace Repository

Особливості формування самооцінки та рівня домагань учнів молодших класів з тяжкими порушеннями мовлення

Show simple item record

dc.contributor.author Воринка, Діана Дмитрівна
dc.date.accessioned 2021-03-25T10:06:31Z
dc.date.available 2021-03-25T10:06:31Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Воринка Д. Д. Особливості формування самооцінки та рівня домагань учнів молодших класів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Дмитрівна Воринка. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 71 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4978
dc.description.abstract Важливим аспектом психічного розвитку дитини є становлення у неї самооцінки, адже саме цей феномен психіки забезпечує регуляцію індивідом своєї діяльності та поведінки. Оскільки самооцінка лежить в основі формування самоставлень індивіда, то наявність у дитини чітких, повних і адекватних уявлень про себе є необхідною передумовою її особистісного зростання. Об’єкт дослідження – особливості самооцінки та рівня домагань молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення. Предмет дослідження – процес формування самооцінки та рівня домагань молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення. Гіпотеза дослідження: Особливостями формування самооцінки та рівня домагань учнів молодших класів з тяжкими порушеннями мовлення є врахування впливу мовленнєвого порушення на особистість дитини. У зв’язку з цим визначена і проблема нашої роботи: виявити, які особливості самооцінки та рівня домагань, що характеризують молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення і як ці особливості впливають на поведінку, спілкування і навчальну діяльність цих дітей. Мета дослідження: виявити, які особливості самооцінки та рівня домагань характеризують молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення та як ці особливості впливають на поведінку та спілкування цих дітей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості формування самооцінки та рівня домагань учнів молодших класів з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account