Аннотации:
Важливим аспектом психічного розвитку дитини є становлення у неї самооцінки, адже саме цей феномен психіки забезпечує регуляцію індивідом своєї діяльності та поведінки. Оскільки самооцінка лежить в основі формування самоставлень індивіда, то наявність у дитини чітких, повних і адекватних уявлень про себе є необхідною передумовою її особистісного зростання. Об’єкт дослідження – особливості самооцінки та рівня домагань молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення. Предмет дослідження – процес формування самооцінки та рівня домагань молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення. Гіпотеза дослідження: Особливостями формування самооцінки та рівня домагань учнів молодших класів з тяжкими порушеннями мовлення є врахування впливу мовленнєвого порушення на особистість дитини. У зв’язку з цим визначена і проблема нашої роботи: виявити, які особливості самооцінки та рівня домагань, що характеризують молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення і як ці особливості впливають на поведінку, спілкування і навчальну діяльність цих дітей. Мета дослідження: виявити, які особливості самооцінки та рівня домагань характеризують молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення та як ці особливості впливають на поведінку та спілкування цих дітей.