Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Воринка, Діана Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T10:06:31Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T10:06:31Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Воринка Д. Д. Особливості формування самооцінки та рівня домагань учнів молодших класів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Дмитрівна Воринка. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 71 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4978 | |
dc.description.abstract | Важливим аспектом психічного розвитку дитини є становлення у неї самооцінки, адже саме цей феномен психіки забезпечує регуляцію індивідом своєї діяльності та поведінки. Оскільки самооцінка лежить в основі формування самоставлень індивіда, то наявність у дитини чітких, повних і адекватних уявлень про себе є необхідною передумовою її особистісного зростання. Об’єкт дослідження – особливості самооцінки та рівня домагань молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення. Предмет дослідження – процес формування самооцінки та рівня домагань молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення. Гіпотеза дослідження: Особливостями формування самооцінки та рівня домагань учнів молодших класів з тяжкими порушеннями мовлення є врахування впливу мовленнєвого порушення на особистість дитини. У зв’язку з цим визначена і проблема нашої роботи: виявити, які особливості самооцінки та рівня домагань, що характеризують молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення і як ці особливості впливають на поведінку, спілкування і навчальну діяльність цих дітей. Мета дослідження: виявити, які особливості самооцінки та рівня домагань характеризують молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення та як ці особливості впливають на поведінку та спілкування цих дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування самооцінки та рівня домагань учнів молодших класів з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |