ElarK-PNU

Особливості корекції порушень темпоритмічної організації мовлення у дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гірняк, Юлія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-03-25T10:11:57Z
dc.date.available 2021-03-25T10:11:57Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гірняк Ю. А. Особливості корекції порушень темпоритмічної організації мовлення у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Анатоліївна Гірняк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4979
dc.description.abstract Порушення темпоритмічної організації мовлення є складною проблемою як в теоретичному, так і в практичному плані. Його структура, функції, психофізіологічні механізми, психологічний зміст, морфологічна основа, закономірності порушення та можливості подолання – все це далеко не повне коло проблем. Незважаючи на усю важливість проблеми корекційного впливу на порушення темпоритмічної організації мовлення до сьогоднішнього дня не існує єдиного системного підходу до вивчення та подолання цього порушення мовлення. Сучасний рівень розвитку логопедії вимагає, з одного боку, широкого впровадження результатів наукових досліджень в практику, а з іншого – систематизації досвіду практиків і узагальнення матеріалу, отриманого в ході корекційно-педагогічної роботи. Мета роботи: охарактеризувати корекційно-педагогічні методи та засоби подолання заїкання як порушення темпоритмічної організації мовлення у дітей дошкільного віку, визначити особливості застосування засобів логоритміки та логопедичних ігор з метою виправлення цього порушення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості корекції порушень темпоритмічної організації мовлення у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу