Короткий опис(реферат):
Порушення темпоритмічної організації мовлення є складною проблемою як в теоретичному, так і в практичному плані. Його структура, функції, психофізіологічні механізми, психологічний зміст, морфологічна основа, закономірності порушення та можливості подолання – все це далеко не повне коло проблем. Незважаючи на усю важливість проблеми корекційного впливу на порушення темпоритмічної організації мовлення до сьогоднішнього дня не існує єдиного системного підходу до вивчення та подолання цього порушення мовлення. Сучасний рівень розвитку логопедії вимагає, з одного боку, широкого впровадження результатів наукових досліджень в практику, а з іншого – систематизації досвіду практиків і узагальнення матеріалу, отриманого в ході корекційно-педагогічної роботи. Мета роботи: охарактеризувати корекційно-педагогічні методи та засоби подолання заїкання як порушення темпоритмічної організації мовлення у дітей дошкільного віку, визначити особливості застосування засобів логоритміки та логопедичних ігор з метою виправлення цього порушення.