dc.contributor.author |
Гладюк, Марія Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-25T10:15:05Z |
|
dc.date.available |
2021-03-25T10:15:05Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Гладюк М. М. Малювання як засіб формування розуміння текстів першокласниками з ТПМ: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Михайлівна Гладюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 109 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4980 |
|
dc.description.abstract |
Розуміння тексту є важливою умовою ефективності процесу читання та успішного засвоєння навчального матеріалу. Від рівня розуміння залежить повнота та глибина знань, умінь, а також висока результативність навчального процесу. Крім того, розуміння виступає як сполучна ланка включення нових знань у систему наявних. Розуміння текстів має важливе значення в процесі навчання першокласників, оскільки саме у початкових класах цілеспрямовано формується навчальна діяльність. На уроках мови, читання в учнів формується повноцінна читацька навичка та вперше засвоюються прийоми роботи над текстом. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання малювання для формування у першокласників з ТПМ розуміння текстів арифметичних задач. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Малювання як засіб формування розуміння текстів першокласниками з ТПМ |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |