ElarK-PNU

Малювання як засіб формування розуміння текстів першокласниками з ТПМ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гладюк, Марія Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-03-25T10:15:05Z
dc.date.available 2021-03-25T10:15:05Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гладюк М. М. Малювання як засіб формування розуміння текстів першокласниками з ТПМ: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Михайлівна Гладюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 109 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4980
dc.description.abstract Розуміння тексту є важливою умовою ефективності процесу читання та успішного засвоєння навчального матеріалу. Від рівня розуміння залежить повнота та глибина знань, умінь, а також висока результативність навчального процесу. Крім того, розуміння виступає як сполучна ланка включення нових знань у систему наявних. Розуміння текстів має важливе значення в процесі навчання першокласників, оскільки саме у початкових класах цілеспрямовано формується навчальна діяльність. На уроках мови, читання в учнів формується повноцінна читацька навичка та вперше засвоюються прийоми роботи над текстом. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання малювання для формування у першокласників з ТПМ розуміння текстів арифметичних задач. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Малювання як засіб формування розуміння текстів першокласниками з ТПМ uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу