Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гладюк, Марія Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T10:15:05Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T10:15:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гладюк М. М. Малювання як засіб формування розуміння текстів першокласниками з ТПМ: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Михайлівна Гладюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 109 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4980 | |
dc.description.abstract | Розуміння тексту є важливою умовою ефективності процесу читання та успішного засвоєння навчального матеріалу. Від рівня розуміння залежить повнота та глибина знань, умінь, а також висока результативність навчального процесу. Крім того, розуміння виступає як сполучна ланка включення нових знань у систему наявних. Розуміння текстів має важливе значення в процесі навчання першокласників, оскільки саме у початкових класах цілеспрямовано формується навчальна діяльність. На уроках мови, читання в учнів формується повноцінна читацька навичка та вперше засвоюються прийоми роботи над текстом. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання малювання для формування у першокласників з ТПМ розуміння текстів арифметичних задач. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Малювання як засіб формування розуміння текстів першокласниками з ТПМ | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |