dc.contributor.author |
Гурина, Катерина Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-25T11:34:26Z |
|
dc.date.available |
2021-03-25T11:34:26Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Гурина К. В. Формування математичних здібностей у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Вікторівна Гурина. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 111 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4983 |
|
dc.description.abstract |
Математичні знання та вміння є важливим засобом розвитку у дітей пізнавальної діяльності в цілому та інтелекту зокрема. Розв’язуючи приклади і задачі усно, учні розвивають математичне мовлення, збагаючуть його математичними символами, розширюють словниковий запас. Також вони запам’ятовують математичні терміни, вирази, вчаться ясно і лаконічно висловлювати свої судження, пояснювати хід розв’язання задач та обчислення прикладів. Діагностика, формування і розвиток математичних здібностей відбувається у процесі математичної діяльності водночас з формуванням загальнонавчальних умінь і здібностей, математичних знань і умінь на їх основі. Мета дослідження полягає у розробці методики формування математичних здібностей у дітей з ТПМ, яка б враховували причини їхнього недорозвинення у зазначеної категорії молодших школярів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування математичних здібностей у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |