Аннотации:
Математичні знання та вміння є важливим засобом розвитку у дітей пізнавальної діяльності в цілому та інтелекту зокрема. Розв’язуючи приклади і задачі усно, учні розвивають математичне мовлення, збагаючуть його математичними символами, розширюють словниковий запас. Також вони запам’ятовують математичні терміни, вирази, вчаться ясно і лаконічно висловлювати свої судження, пояснювати хід розв’язання задач та обчислення прикладів. Діагностика, формування і розвиток математичних здібностей відбувається у процесі математичної діяльності водночас з формуванням загальнонавчальних умінь і здібностей, математичних знань і умінь на їх основі. Мета дослідження полягає у розробці методики формування математичних здібностей у дітей з ТПМ, яка б враховували причини їхнього недорозвинення у зазначеної категорії молодших школярів.