dc.contributor.author |
Дітковська, Марія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-25T11:57:00Z |
|
dc.date.available |
2021-03-25T11:57:00Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Дітковська М. В. Особливості профілактики відхилень мовного розвитку у дітей раннього віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Володимирівна Дітковська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 114 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4986 |
|
dc.description.abstract |
Виявлення та корекція відхилень процесу розвитку є важливою умовою модернізації системи спеціальної освіти, оскільки дозволяє максимально рано включити дітей з обмеженими можливостями здоров’я в освітній простір. Раніше корекційний вплив базувався на концепції безперервного виникнення нових форм, які передують у розвитку, що протікає в реальній взаємодії з середовищем в умовах єдності матеріальної та психічної сторін генезу кожного явища. Діти переддошкільного віку, стан мови яких кваліфікується неврологами і логопедами закладів охорони здоров’я як затримка мовного розвитку, являють собою неоднорідну групу. У частини дітей затримка мовного розвитку успішно компенсується без стороннього втручання та може розглядатися як тимчасова, яка має зворотну дію. В іншої групи дітей подібні відхилення мовного онтогенезу проявляються мозаїчно в мовних і когнітивних процесах, які в дошкільному віці провокують розлади мови різного ступеня вираженості. Мета дослідження –теоретично обґрунтувати та експериментально визначити особливості комплексного корекційно-профілактичного впливу в ранньому віці на основі виявлення прогностично значущих ознак відхилень мовного розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості профілактики відхилень мовного розвитку у дітей раннього віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |