Аннотации:
Встановлено, що кожного року в Україні зростає кількість дітей дошкільного віку із порушеннями психофізичного розвитку (зокрема мовленєвого), що відзначають у своїх працях багато сучасних науковців. Структура цих порушень набуває все складнішого характеру, а це викликає вторинні та третинні порушення розвитку. Це в свою чергу впливає на можливість цих діток повноцінно засвоювати навчальний матеріал. Це стосується усіх дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Через ці труднощі діти недостатньо підготовлені до школи. Тому, коли вони йдуть до школи з’являються недоліки пізнавальної діяльності, поведінки та особистості дитини в цілому. Тому важливо ще в дошкільному віці максимально розвинути, з коригувати порушення усіх боків мовлення, щоб максимально полегшити навчання дітей в освітньому закладі та уникнути усіх супутніх порушень. Особливо гостро це стосується дітей із загальним недорозвиненням мовлення, вони належать до неоднорідної та численної групи, для якої оволодіння усним мовленням – шлях розвитку, адаптації, інтеграції. Мета дослідження: полягає у розробці методики корекції лексичного боку мовлення із використанням програми Elite pаnаbоаrd у дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня за рахунок теоретичного обгрунтування та експерементальної перевірки.