Репозиторий Dspace

Корекція засобів виразності мовлення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Какулія, Інеза Емзарівна
dc.date.accessioned 2021-03-25T12:24:15Z
dc.date.available 2021-03-25T12:24:15Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Какулія І. Е. Корекція засобів виразності мовлення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інеза Емзарівна Какулія. - Кам’янець-Подільський, 2019. –78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4992
dc.description.abstract Значення засобів виразності мовлення у дітей стає все більш актуальним у наш час. Поняття „виразність мовлення” поєднує в собі два окремі, але взаємозалежні аспекти, що становлять діалектичну єдність: емоційну насиченість (експресивність) та образність (зображувальність). Виразність мовлення вивчається різними галузями знань: лінгвістикою, психолінгвістикою, акустикою, психологією, логопедією, музикознавством, фонопедією тощо. Вона створює основу теорії виразного читання, мовлення загалом, оскільки в ній „безпосередньо виявляється реакція мовця на ситуацію спілкування, пов’язану з емоційно-вольовими проявами та граматичною і стилістичною структурою висловлювань”. Мета дослідження –розроблення методичного забезпечення для корекції виразності мовлення у дітей з типовим мовленнєвим розвитком та дітей з порушенням мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція засобів виразності мовлення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись