Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Какулія, Інеза Емзарівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T12:24:15Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T12:24:15Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Какулія І. Е. Корекція засобів виразності мовлення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інеза Емзарівна Какулія. - Кам’янець-Подільський, 2019. –78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4992 | |
dc.description.abstract | Значення засобів виразності мовлення у дітей стає все більш актуальним у наш час. Поняття „виразність мовлення” поєднує в собі два окремі, але взаємозалежні аспекти, що становлять діалектичну єдність: емоційну насиченість (експресивність) та образність (зображувальність). Виразність мовлення вивчається різними галузями знань: лінгвістикою, психолінгвістикою, акустикою, психологією, логопедією, музикознавством, фонопедією тощо. Вона створює основу теорії виразного читання, мовлення загалом, оскільки в ній „безпосередньо виявляється реакція мовця на ситуацію спілкування, пов’язану з емоційно-вольовими проявами та граматичною і стилістичною структурою висловлювань”. Мета дослідження –розроблення методичного забезпечення для корекції виразності мовлення у дітей з типовим мовленнєвим розвитком та дітей з порушенням мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція засобів виразності мовлення у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |