Abstract:
Сучасні соціально-економічні умови в Україні визначають необхідність удосконалення змісту спеціальної освіти з врахуванням потреб суспільства, спрямованих на всебічний розвиток особистості з особливими освітніми потребами. Важливе місце в інклюзивній формі навчання посідає логопедична робота, яка є складовою комплексного психолого-педагогічного супроводу в інклюзивному навчанні загальноосвітньої школи, орієнтованому на системне навчання, виховання, соціалізацію школярів та підтримку їхнього здоров’я. Слід зазначити, що реалізації корекційно-розвивальних цілей у навчальному процесі потребує специфічних умов організації логопедичної роботи з дітьми, що мають порушення психофізичного розвитку. Мета дослідження: теоретико-практичне вивчення умов, завдань і змісту логопедичної роботи у закладах інклюзивного типу.