Abstract:
Формування граматично правильного мовлення є дуже важливим аспектом повноцінного розвитку дитини, адже від нього залежить багатство мовлення, варіативність висловлювання. Без граматично правильного мовленняне можливо повноцінно донести зміст власних думок. У свою чергу словотворчі уміння і навички є важливим аспектом граматичної компетентності мовлення, без якої неможлива повноцінна комунікація та цілісний розвиток як мовлення дитини загалом. Особливу актуальність проблема вдосконалення дитячого словника на базі словотворення набула у зв’язку з розробкою концепції взаємопов’язаного вивчення лексики, словотворення і граматики як основи розвитку мовлення. Отже щоб дитина правильно користувалась граматичними нормами мовлення, їй недостатньо знати тільки лексичне значення слів, потрібно ще зрозуміти їх зв’язки в реченні, тобто граматичне значення. Мета дослідження – розроблення методичного забезпечення з корекції словотворчих умінь у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення.