Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Літинська, Юлія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T12:40:17Z | |
dc.date.available | 2021-03-25T12:40:17Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Літинська Ю. В. Формування позитивних емоційних станів дошкільників з порушенням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Вікторівна Літинська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4996 | |
dc.description.abstract | Розвиток емоційної сфери є важливою складовою життя кожної особистості. За допомогою такого складника воно стає різнобарвним. Емоції виникають та розвиваються саме у процесі спілкування, залежать від емоційної ситуації в сім’ї, дошкільному навчальному закладі, школі. Сам процес комунікації зазвичай емоційно опосередкований. При взаємодії з іншими людьми ми передаємо не лише певну інформацію, а й емоційний підтекст, який може бути важливішим ніж сама інформація. Однією з важливих проблем є не скільки вираження емоцій дитиною, скільки вміння їх розпізнавати та сприймати, переносити себе в різні ситуації та вміння адекватно вирішувати їх, здатність розуміти емоційні стани інших людей оскільки це відзначається на подальшому розвитку дитини, формуванні її характеру, оволодінні формами поведінки та здатності взаємодіяти з однолітками. Мета дослідження. Виявити особливості формування позитивних емоційних станів дошкільників із порушеннями мовлення, розробити програму та перевірити її ефективність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування позитивних емоційних станів дошкільників з порушенням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |