Abstract:
Розвиток емоційної сфери є важливою складовою життя кожної особистості. За допомогою такого складника воно стає різнобарвним. Емоції виникають та розвиваються саме у процесі спілкування, залежать від емоційної ситуації в сім’ї, дошкільному навчальному закладі, школі. Сам процес комунікації зазвичай емоційно опосередкований. При взаємодії з іншими людьми ми передаємо не лише певну інформацію, а й емоційний підтекст, який може бути важливішим ніж сама інформація. Однією з важливих проблем є не скільки вираження емоцій дитиною, скільки вміння їх розпізнавати та сприймати, переносити себе в різні ситуації та вміння адекватно вирішувати їх, здатність розуміти емоційні стани інших людей оскільки це відзначається на подальшому розвитку дитини, формуванні її характеру, оволодінні формами поведінки та здатності взаємодіяти з однолітками. Мета дослідження. Виявити особливості формування позитивних емоційних станів дошкільників із порушеннями мовлення, розробити програму та перевірити її ефективність.