dc.contributor.author |
Мельник, Анастасія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-26T08:39:31Z |
|
dc.date.available |
2021-03-26T08:39:31Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Мельник А. В. Логопедична складова корекційно-розвивальної роботи з виправлення дисграфії в учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анастасія Вікторівна Мельник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5002 |
|
dc.description.abstract |
Оволодіння грамотою має пріоритетне значення для формування повноцінних мовленнєвих здібностей дитини, що спрямовується, передусім, на засвоєння звуко-буквених відповідностей, оволодіння нормативною вимовою, письмом та читанням. Дисграфія та дизорфографія мають місце серед інших порушень мовлення, що зустрічаються в учнів молодших класів. Це є серйозною перепоною в оволодінні учнями грамотою на початкових етапах навчання, а на більш пізніх – у засвоєнні граматики рідної мови. Проблема порушень писемного мовлення в учнів з порушеннями розумового розвитку – одна з актуальних проблем шкільного навчання, оскільки читання і письмо – головні засоби отримання і застосування знань учнями. Недостатня сформованість вищих психічних функцій перешкоджає успішному вчасному формуванню навички письма і читання у дітей з порушеннями розумового розвитку. Велика поширеність порушень писемного мовлення ускладнює навчальний процес у цілому, і робить актуальною проблему виявлення і корекції дисграфії у дітей на початку шкільного навчання. Мета роботи: розглянути теоретичні засади формування писемного мовлення та класифікації дисграфій, практично виявити їх серед учнів, обгрунтувати методику логопедичної корекційно-розвивальної роботи з усунення порушень письма в учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Логопедична складова корекційно-розвивальної роботи з виправлення дисграфії в учнів молодших класів з порушеннями розумового розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |