dc.contributor.author |
Палига, Ілона Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-26T08:50:51Z |
|
dc.date.available |
2021-03-26T08:50:51Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Палига І. О. Використання альтернативних засобів спілкування в корекційно-логопедичній роботі з дошкільниками з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ілона Олександрівна Палига. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 133 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5006 |
|
dc.description.abstract |
Вивчення невербального спілкування дітей з недорозвиненням мовлення і визначення корекційно-розвиваючого ефекту невербальних засобів спілкування є однією з актуальних проблем сучасної логопедії. З одного боку невербальні засоби спілкування розглядаються як засіб компенсації комунікативних труднощів в умовах обмеженості мовленнєвих засобів. Інтегрованість невербальних засобів спілкування в мовленнєву діяльність, їх значення для розвитку мови і формування процесів породження мовлення та сприйняття мовлення, необхідність підвищення ефективності корекції мовного недорозвинення визначає актуальність дослідження проблеми використання невербальних засобів спілкування в корекційно-логопедичній роботі. Мета дослідження– теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити ефективність корекційно-логопедичної роботи з дошкільниками з загальним недорозвиненням мовлення за допомогою використання невербальних засобів спілкування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Використання альтернативних засобів спілкування в корекційно-логопедичній роботі з дошкільниками з загальним недорозвиненням мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |