Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Палига, Ілона Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T08:50:51Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T08:50:51Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Палига І. О. Використання альтернативних засобів спілкування в корекційно-логопедичній роботі з дошкільниками з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ілона Олександрівна Палига. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 133 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5006 | |
dc.description.abstract | Вивчення невербального спілкування дітей з недорозвиненням мовлення і визначення корекційно-розвиваючого ефекту невербальних засобів спілкування є однією з актуальних проблем сучасної логопедії. З одного боку невербальні засоби спілкування розглядаються як засіб компенсації комунікативних труднощів в умовах обмеженості мовленнєвих засобів. Інтегрованість невербальних засобів спілкування в мовленнєву діяльність, їх значення для розвитку мови і формування процесів породження мовлення та сприйняття мовлення, необхідність підвищення ефективності корекції мовного недорозвинення визначає актуальність дослідження проблеми використання невербальних засобів спілкування в корекційно-логопедичній роботі. Мета дослідження– теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити ефективність корекційно-логопедичної роботи з дошкільниками з загальним недорозвиненням мовлення за допомогою використання невербальних засобів спілкування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання альтернативних засобів спілкування в корекційно-логопедичній роботі з дошкільниками з загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |