DSpace Repository

Формування інтонаційно-мелодійного боку мовлення у дошкільників з порушеннями мовленнєвого розвитку

Show simple item record

dc.contributor.author Полячок, Лілія Павлівна
dc.date.accessioned 2021-03-26T08:55:59Z
dc.date.available 2021-03-26T08:55:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Полячок Л. П. Формування інтонаційно-мелодійного боку мовлення у дошкільників з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Лілія Павлівна Полячок. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5008
dc.description.abstract Порушення голосу – досить поширене мовленнєве порушення у дітей. Відомо, що порушення голосу може виступати як самостійне порушення, так і входити в структуру інших складних мовленнєвих відхилень. При цьому необхідно відзначити, що порушення голосу малодосліджене як вітчизняними, так і зарубіжними фахівцями в галузі логопедії. Голос є невід'ємним компонентом процесу комунікації. Мовленнєве спілкування не може повноцінно здійснюватися при порушенні голосу. Розлади голосу різного генезу ускладнюють, як процес відтворення мови самим мовцем, так і сприйняття її оточуючими. Голос – це унікальне явище, завдяки якому людина отримує можливість висловлювати свої думки, спілкуватися з оточуючими її людьми. Тривалий розлад голосової функції веде до утруднення міжособистісних стосунків, порушення процесу соціальної адаптації, що негативно позначається на загальному розвитку, нервово-психічному стані та формуванні особистості дитини. Мета дослідження: вивчення особливостей голосу у дошкільників з дислалією, ринолалією та дизартрією, а також визначення шляхів формування у них основних якостей голосу на логопедичних заняттях. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування інтонаційно-мелодійного боку мовлення у дошкільників з порушеннями мовленнєвого розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account