Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Решетар, Наталія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T08:58:25Z | |
dc.date.available | 2021-03-26T08:58:25Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Решетар Н. В. Розвиток здібностей до комунікації у дітей з порушенням мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Василівна Решетар. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 102 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5009 | |
dc.description.abstract | У даний час загальне недорозвинення мовлення – найбільш складне порушення, що часто зустрічається у дітей з найбільш різноманітним проявом мовленнєвих відхилень. Порушення мовленнєвої функції негативно відбиваються на формуванні комунікативної компетентності дошкільників. Відставання в розвитку мовлення, його незрілість у кожної дитини супроводжується уповільненим розвитком окремих психічних функцій, емоційною нестійкістю в поведінці, що створює складності комунікативного процесу, а, отже, гальмує розвиток комунікативних навичок у дошкільників. Тому в основі проблеми нашого дослідження закладена основна думка: яка специфіка формування і розвитку комунікативних навичок у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ ступеня (алаліями). Мета дослідження: вивчити проблему розвитку комунікативних навичок у дошкільників із алаліями і виробити шляхи вдосконалення їх розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток здібностей до комунікації у дітей з порушенням мовлення дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |