Аннотации:
У даний час загальне недорозвинення мовлення – найбільш складне порушення, що часто зустрічається у дітей з найбільш різноманітним проявом мовленнєвих відхилень. Порушення мовленнєвої функції негативно відбиваються на формуванні комунікативної компетентності дошкільників. Відставання в розвитку мовлення, його незрілість у кожної дитини супроводжується уповільненим розвитком окремих психічних функцій, емоційною нестійкістю в поведінці, що створює складності комунікативного процесу, а, отже, гальмує розвиток комунікативних навичок у дошкільників. Тому в основі проблеми нашого дослідження закладена основна думка: яка специфіка формування і розвитку комунікативних навичок у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ ступеня (алаліями). Мета дослідження: вивчити проблему розвитку комунікативних навичок у дошкільників із алаліями і виробити шляхи вдосконалення їх розвитку.