dc.contributor.author |
Рожко, Олена Олексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-26T09:00:37Z |
|
dc.date.available |
2021-03-26T09:00:37Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Рожко О. О. Особливості формування синтаксичної структури речень у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Олексіївна Рожко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5010 |
|
dc.description.abstract |
У Базовому компоненті дошкільної освіти зазначається, що одним з головних завдань дошкільної освіти є формування особистості дитини й підготовка її до навчання в школі. Аналіз психолого-педагогічної літератури свідчить про збільшення кількості дітей дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку, що зумовлює труднощі в оволодінні Програмами навчання і виховання дітей дошкільного віку в умовах ДНЗ, своєчасною мовленнєвою підготовкою дітей до школи і формуванням мисленнєво - пізнавальної діяльності, поведінки та особистості дитини в цілому. Граматично правильне мовлення відіграє суттєву роль у формуванні особистості дитини, зокрема її та навчальної діяльності. Тому формування граматичних умінь, граматичної структури мовлення – це одна з важливих ланок у системі спеціальної дошкільної освіти, зокрема у контексті підготовки дітей з порушеннями мовлення до шкільного навчання. Мета дослідження: розроблення методичного забезпечення для формування синтаксичної структури речень у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування синтаксичної структури речень у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |