Аннотации:
У Базовому компоненті дошкільної освіти зазначається, що одним з головних завдань дошкільної освіти є формування особистості дитини й підготовка її до навчання в школі. Аналіз психолого-педагогічної літератури свідчить про збільшення кількості дітей дошкільного віку із порушеннями мовленнєвого розвитку, що зумовлює труднощі в оволодінні Програмами навчання і виховання дітей дошкільного віку в умовах ДНЗ, своєчасною мовленнєвою підготовкою дітей до школи і формуванням мисленнєво - пізнавальної діяльності, поведінки та особистості дитини в цілому. Граматично правильне мовлення відіграє суттєву роль у формуванні особистості дитини, зокрема її та навчальної діяльності. Тому формування граматичних умінь, граматичної структури мовлення – це одна з важливих ланок у системі спеціальної дошкільної освіти, зокрема у контексті підготовки дітей з порушеннями мовлення до шкільного навчання. Мета дослідження: розроблення методичного забезпечення для формування синтаксичної структури речень у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення.