dc.contributor.author |
Федорчук, Ірина Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-26T09:10:58Z |
|
dc.date.available |
2021-03-26T09:10:58Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Федорчук І. В. Формування слухомовленевої пам’яті у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Василівна Федорчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 117 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5013 |
|
dc.description.abstract |
Головним завданням освітньої системи є всебічний розвиток особистості дитини (І. Бех, В. Синьов та ін.). Велику увагу у навчанні приділяють розвитку психічних процесів, зокрема пам’яті, яка є невід'ємним компонентом будь-якої форми діяльності дитини. Порушення мовлення здатне вплинути на функціонування суміжних пізнавальних процесів, відповідно й пам’яті. Тому, недостатній розвиток її у дітей дошкільного віку спричиняє труднощі при опануванні знань, умінь та навичок у процесі навчання. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, та експериментально дослідити слухо-мовленнєву пам’ять у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування слухомовленевої пам’яті у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |