dc.contributor.author |
Шемчук, Оксана Геннадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-26T09:46:53Z |
|
dc.date.available |
2021-03-26T09:46:53Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Шемчук О. Г. Формування обсягу уваги у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Геннадіївна Шемчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 98 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5015 |
|
dc.description.abstract |
Завданням сучасної загальноосвітньої школи є розвиток гармонійної, високодуховної особистості, яка постійно самовдосконалюється та приймає активну участь у соціальному житті країни. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР). Неуважність молодших школярів одна із найпоширеніших причин зниження успішності у навчанні. Помилки у письмових роботах і під час читання викликають у дітей стан тривожності, невпевненості у собі. За допомогою формування обсягу уваги у молодшого школяра, є можливість розвинути периферійний зір, якій впливає на швидкість читання та контроль на письмі. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на формування обсягу уваги у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування обсягу уваги у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |