Abstract:
Завданням сучасної загальноосвітньої школи є розвиток гармонійної, високодуховної особистості, яка постійно самовдосконалюється та приймає активну участь у соціальному житті країни. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР). Неуважність молодших школярів одна із найпоширеніших причин зниження успішності у навчанні. Помилки у письмових роботах і під час читання викликають у дітей стан тривожності, невпевненості у собі. За допомогою формування обсягу уваги у молодшого школяра, є можливість розвинути периферійний зір, якій впливає на швидкість читання та контроль на письмі. Мета дослідження – розробити та апробувати методи навчально-корекційної роботи спрямовані на формування обсягу уваги у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовленнєвого розвитку.